.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تکذیب بازگشایی شبانه برخی محور‌های شمال
سرپرست پلیس راه مازندران گفت: آنچه در خصوص بازگشایی شبانه جاده‌ها و حضور نداشتن پلیس در فضای مجازی مطرح شده کذب است.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ هادی عبادی سرپرست پلیس راه مازندران گفت: ماموران انتظامی از همان ابتدای اجرای ممنوعیت تردد در گردنه گدوک سوادکوه، ولی‌آباد کندوان، پلور هراز و ورودی‌های استان‌های سمنان، گیلان و گلستان علاوه بر نیرو‌های پلیس راه، عوامل انتظانی نیز مستقر شده اند و همچنان به صورت شبانه روزی مستقر هستند.

او با بیان اینکه تشدید ممنوعیت‌های کرونایی تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۵شهریور در محور‌های مازندران اجرا خواهد شد، افزود: متاسفانه برخی‌ها با طرح مسائل کذب مانند بازگشایی شبانه برخی محور‌ها و حضور نداشتن عوامل انتظامی سعی می‌کنند فعالیت‌های پلیس را در اجرای این طرح تحت الشعاع قرار داده و آنان را دلسرد کنند.

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: فشار‌های زیادی به عوامل انتظامی در تعطیلات اخیر وارد شد، اما پلیس راه با جدیت به وظایف خود عمل می‌کنند.

سرهنگ عبادی با بیان اینکه تردد خودرو‌ها اکنون در محور‌های شمال عادی و حجم ورودی‌ها تا ۵۰ درصد کاهش یافته است، ادامه داد: بر اساس گزارش ماموران انتظامی ناوگان عمومی در محور‌های گدوک سوادکوه، لاریجان آمل و چالوس تردد می‌کنند و خودرو‌های سواری غیربومی برگشت داده می‌شوند.

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: یک‌هزار و ۳۴۳ خودرو در ۲۴ ساعت گذشته اعمال قانون و ۴هزار و ۴۵۱ دستگاه خودرو نیز به مبدا برگشت داده شدند.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.246 seconds.